Een duurzame plug-in hybride of een 100% elektrische auto kan ook een glamoureuze uitstraling krijgen. CUPRA gaat daarvoor in zee met STARSKY, het Belgische netwerk van vedetten en influencers. Op 30 januari werden 25 plug-in hybride CUPRA Formentor’s en 5 100% elektrische CUPRA Born’s geleverd.
Alle toekomstige CUPRA-bestuurders, vanaf heden dus CUPRA Tribe members, werden persoonlijk ontvangen in de CUPRA Garage in the City, in hartje Brussel, voor een uitgebreide uitleg over de specificaties van hun nieuwe auto’s.
“Als directeur van CUPRA België ben ik enorm trots op de keuze van STARSKY om met CUPRA samen te werken.” zegt David Favest, Directeur CUPRA België. “Dat de levering hier in onze CUPRA Garage in the City doorgaat is geen toeval. De CUPRA Garage in the City is zoveel meer dan een uitstalraam voor ons automerk. Het is een rechtstreekse link naar het bruisende Barcelona, een geconnecteerde omgeving die volop inzet op innovatie en ontdekking. Zeker een bezoekje waard! CUPRA is hét merk waar power, fun en emissie-vrij rijden samenkomen!”
De twee CUPRA-modellen wisten onmiddellijk indruk te maken op alle bestuurders.
De Born overtuigt met zijn indrukwekkende kracht en uitzonderlijke actieradius, mogelijk gemaakt door een accupakket van 77 kWh. Hiermee kan men meer dan 549 km volledig emissievrij rijden. Aan de andere kant biedt de Formentor e-Hybrid een unieke combinatie van een volledig elektrische motor en een brandstofmotor, wat resulteert in extra kracht, dynamiek en een bereik van maximaal 58 km uitsluitend op de elektrische motor.
Laura Taeymans, Marketing Manager van het merk CUPRA in België, vervolledigt;
“Met tribe members als Yanina Wickmayer, Saartje Vandendriessche, Hilde de Baerdemaeker, Sven De Ridder, Charlotte Van Looy, Valerie De Booser, Kelly Pfaff, Katja Retsin, Gustaph en vele anderen, belichamen we het DNA van CUPRA; een dynamisch, rebels en sportief merk waar passie en beleving steeds centraal staan. Voor ons bij CUPRA is de reis minstens even belangrijk als de bestemming. De fun zit’m dus tevens in de reis. Het comfort, de looks, de dynamiek, alles moet tot de verbeelding spreken. Net daarom heeft deze samenwerking met STARSKY zoveel potentieel op lange termijn, wij delen dezelfde visie!”